پارسواسرویس- نماینده رسمی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در سراسر ایران

ماشین لباسشویی آاگ AEG

اگر شما نیز یکی از مصرف کننده های ماشین لباسشویی آاگ هستید و دستگاه ماشین لباسشویی آاگ شما به مشکل برخورده می توانید با اطمینان خاطر با متخصصان پارسواسرویس(پارسوا سرویس) نمایندگی رسمی محصولات آاگ تماس حاصل فرمایید.
021-41319

جهت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ(AEG) با ما تماس بگیرید.

مجموعه پارسوا سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و آموزش دیده و هم چنین استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در حداقل زمان ممکن دستگاه ماشین لباسشویی آاگ شما را در منزل تعمیر و پس از تست تحویل شما دهد .

 

با توجه به اینکه تیم مجرب پارسوا سرویس نمایندگی رسمی تمامی محصولات آاگ را دارا می باشد ، مجهز به سیستم نرم افزار سروشان (ثبت سابقه مشتری از هنگام نصب) و همچنین با داشتن دسترسی به سایت procorner قادر به دریافت فایل Service documents تمامی مدل های و سفارش قطعات به صورت آنلاین می باشد از این رو تمامی مدل های ماشین لباسشویی آاگ اعم از قدیمی و جدید در این مجموعه قابل تعمیر می باشد.

 

در هنگام تماس با مجموعه پارسوا سرویس اطلاعات اولیه اعم از مشکل و مدل ماشین لباسشویی آاگ خود را به اپراتور اعلام می نمایید  لازم به ذکر است مدل تمامی ماشین لباسشویی های آاگ بر روی حاشیه درب دستگاه موجود می باشد و پس از در کمترین زمان ممکن تکنسین های متخصص پارسوا سرویس جهت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما به محل اعزام می شوند و اقدام به تعمیر دستگاه شما می نمایند.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

از آنجایی که ماشین لباسشویی آاگ یک از پرکاربدترین و کارآمدترین محصولات لوازم آشپزخانه می باشد لذا در صورت خرابی مصرف کننده ترجیح می دهد که هرچه سریعتر نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود اقدام نماید اما از آنجایی که هر عیبی نیاز به مراجعه سرویسکار ندارد مجموعه پارسوا سرویس علاوه بر معرفی خدمات خود (نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آاگ) شما را با اشکالات جزیی که ممکن است برای دستگاه ماشین لباسشویی ااگ پیش بیاید آشنا می کند

ماشین لباسشویی آاگ

صدا و لرزش در ماشین های لباسشویی آاگ :

دلیل سروصداو لرزش در ماشیبن لباسشویی آاگ خراب شدن  بلبرینگ و کاسه نمد ؛ شکستن شفت یا فولی ؛ کمک فنرهای ماشین لباسشویی ؛ساییدگی  پایه های ماشین لباسشویی آاگ ؛ تراز نبودن و  شل شدن پیچ های بدنه ماشین لباسشویی میباشد .

 

در صورت نیاز تعویض شفت بلبرینگ و کاسه نمد ؛ ماشین لباسشویی آاگ باید اوراق و مونتاژ شود و دیگ به شرکت انتقال یابد ولی جهت تعویض کمک فنر و پایه لباسشویی اینکار در منزل مشتری انجام میشود .برای جلوگیری از آسیب رسیدن به بلبرینگ و شفت ماشین لباسشویی آاگ فقط باید از ریختن لباس زیاد و پتوی گلبافت اجتناب کنیم .

تماس بگیرید: 41319-021

چنانچه ماشین لباسشویی آاگ شما نیاز به تعمیر دارد با ما تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی آاگ

برد ماشین لباسشویی آاگ

90 درصد خرابی برد ماشین لبابسشویی آاگ به دلیل نوسانات برق ساختمان است که درصد زیادی با تعمیر برد حل میشود و 10درصد بهم برد باید به طور کامل تعویض گردد. حتی المقدور آخر شب از ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده شود و ترانس محافظ برق هم کمک بزرگی به ایمنی برد ماشین لباسشویی آاگ دارد اگر مجبور هستید از ماشین لباسشویی زیاد استفاده کنید سعی کنید هر چهار ساعت یکبار ازلباسشویی استفاده کنید .سعی کنید حتما از کارو ماشین لباسشویی در آشپزخانه استفاده شود

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی وقفل دستگیره درب لباسشویی آاگ بعد از استفاده حتما خشک شود تا قارچ نگیرد . تا بوق دستگاه جهت اتمام کار ماشین لباسشویی زده نشده تحت هیچ شرایطی به قفل دستگاه دست نزنید حداقل پنج دقیقه باید صبر کنید .

ماشین لباسشویی آاگ

شیر برقی ماشین لباسسشویی آاگ

80درصد خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ گیر کردن سنجاق ؛جوراب بچه؛ سکه ؛لباسهایی ظریف و کوچک و 40 درصد آن به دلیل نوع جنس پمپ لباسشویی آاگ میباشد .

یکی دیگر از راههای سالم نگه داشتن پمپ ماشین لباسشویی آاگ جرم گیری لباسشویی میباشد .تقریبا هر سه ماه یکبار ماشین لباسشویی و ظرفشویی آاگ باید جرم گیری شود .زمانیکه لازم شد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تعویض گردد بهتر است پمپ اصلی ASKOLLاستفاده شود در صورت استفاده از  قطعات غیر اورجینال برد دستگاه آسیب میبیند .در ماشین های لباسشویی و ظرفشویی آاگ طول  شلنگ  خروجی باید از 70 سانتیمتر به بالا باشد .

اگر ماشین لباسشویی شما آبگیری نمیکند اول از ورودی آب ساختمان مطمئن شوید اگر مشکلی وجود نداشت ایراد مربوط به شیر برقی لباسشویی میباشد البته 10 درصد هم مربوط به خرابی برد لباسشویی آاگ میباشد برای عمر طولانی شیر برقی ماشین لباسشویی حتما از فیلتر استفاده شود . برای برطرف کردن مشکل شیر برقی لباسشویی 50 درصد با تعویض مگنت مشکل شیر برقی حل میشود در غیر اینصورت قطعه باید کامل تعویض گردد .اگر فشار آب ورودی ماشین لباسشویی آاگ کم است با تعویض شیربرقی مشکل حل میشود .حتما ماهی یکبار فیلتر و شلنگ باز و تمیز شود .

تعمیرات-ماشین-لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ ؛ تعمیرگاه مرکزی ماشین لباسشویی آاگ؛ تعمیرگاه مجاز لباسشویی ااگ؛ نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی آاگ؛ تعمیرگاه مجاز لباسشویی آاگ در تهران ؛ تعمیرگاه مرکزی لباسشویی آاگ در سهروردی شمالی و سراسر ایران

ماشین لباسشویی آاگ

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ

80درصد خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ گیر کردن سنجاق ؛جوراب بچه؛ سکه ؛لباسهایی ظریف و کوچک و 40 درصد آن به دلیل نوع جنس پمپ لباسشویی آاگ میباشد .

یکی دیگر از راههای سالم نگه داشتن پمپ ماشین لباسشویی آاگ جرم گیری لباسشویی میباشد .تقریبا هر سه ماه یکبار ماشین لباسشویی و ظرفشویی آاگ باید جرم گیری شود .زمانیکه لازم شد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تعویض گردد بهتر است پمپ اصلی ASKOLLاستفاده شود در صورت استفاده از  قطعات غیر اورجینال برد دستگاه آسیب میبیند .در ماشین های لباسشویی و ظرفشویی آاگ طول  شلنگ  خروجی باید از 70 سانتیمتر به بالا باشد .

 

تعرفه خدمات پارسوا سرویس

گروه خدمات تعمیری پارسوا سرویس آماده هرگونه خدمت رسانی در زمینه تعمیر و تامین قطعات مختلف انواع ماشین لباسشویی می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت خدمات
55.000 تومان نصب ماشین لباسشویی + ایاب و ذهاب
65.000 تومان تعویض فیلتر + جرم گیری + شستشو
90.000 الی 235.000 تومان تعویض پمپ تخلیه
110.000 الی 280.000 تومان تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی
175.000 الی 365.000 تومان تعمیر تایمر مکانیکی ماشین لباسشویی
110.000 الی 265.000 تومان تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی
150.000 الی 285.000 تومان تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی
45.000 الی 85.000 تومان تعمیر یا تعویض هیدرو استارت ماشین لباسشویی
65.000 الی 140.000 تومان تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی
75.000 الی 285.000 تومان تعویض میکروسوئیچ ماشین لباسشویی
250.000 الی 460.000 تومان تعویض کاسه نمد ، بلبرینگ ماشین لباسشویی
140.000 الی 245.000 تومان تعویض موتور ماشین لباسشویی – دست دوم
240.000 الی 495.000 تومان تعویض موتور ماشین لباسشویی- فابریک ذغالی – دیجیتال و غیره
230.000 الی 380.000 تومان تعویض دیگ ماشین لباسشویی
45.000 تومان تعویض خرطومی دیگ
45.000 تومان عیب یابی و برطرف کردن عیب
15.000 تومان ایاب و ذهاب