خدمات تعمیر لوازم خانگی

خدمات تعمیر فر- تعمیر لوازم خانگی

تعمیر فر

معرفی کلی و تعمیر فر توکار و روکار

فرهای توکار به دوصورت خانگی و صنعتی در بازار وجود دارد. فرهای موجود در بازر با ابعاد 60 سانتیمتر و 90 سانتیمتر وجود دارد که این فر ها فقط جهت مصارف خانگی هستند و هر گونه استفاده نادرست از آن منجر به بروز آسیب به دستگاه و احتیاج به تعمیر فر می شود.

راهنمایی نصب دستگاه فر برقی توکار برندهای آسکو، کوپرزبوش، آاگ، الکترولوکس، بوش و مایرباخ

قبل از نصب دستگاه فر و تماس با سرویکار که برای نصب اقدام شود محل نصب دستگاه باید آماده باشد برای نصب فرهای 60سانت ؛ارتفاع یونیت باید 59 سانتیمتر؛عمق داخل دهانه عرض 8/56 و عمق یونیت 5/55در نظر گرفته شود و ابعاد فر 90 سانت به ترتیب عرض یونیت 7/86 سانت ؛ ارتفاع داخل یونیت 47 سانت و عمق 5/55 سانت در نظر گرفته شود بعد از اطمینان از آماده بودن محل نصب با شرکت گارانتی دهنده تماس بگیرید مدل وسریالدستگاه را اعلام کرده تا سرویسکار برای نصب و گارنتی دستگاه به منزل شما مراجعه کند .

مواردی که برای نصب باید مورد توجه قرار بگیرد:

یونیت که برای نصب دستگاه در نظر گرفته شده باید داری تهویه هوا باشد (به اصطلاح هواخور داشته باشد)

نصب اتصالات الکتریکی باید توسط سرویسکار انجام شود تا به دستگاه هیچ آسیبی وارد نشود .

به دلیل سنگین بودن دستگاه آن را از طریق دستگیره جابجا نکنید

پس از هر بار مصرف دستگاه را خاموش کنید.

معرفی نمای ظاهری دستگاه فر برقی توکار:

در نمای کلی قسمت های زیر دیده می‌شود

صفحه نمایشگر

دکمه هایا ولوم های  انتخاب برنامه بخت وپز

دستگیره درب

درب شیشه ای بیرونی فر

معرفی قطعات داخلی فر

وان یا دیگ

لامپ

سنسور پخت گوشت

سه المنت (یکی در بالای فر ؛یکی در پایین و دیگری در وسط )

 

جایگاه قرار دادن سینی ها:

در قسمت داخلی درب فر روی بدنه دستگاه یا روی شیشه درونی اطلاعاتی در مورد پخت وپز غذاهای معمولی داده شده است.

هر دستگاه فر دوسینی به صورت توری و یک سینی لعابی میباشد که برای گریل کردن غذاها سینی لعابی زیر سینی های توری قرار داده میشود که چربی های غذا در آن جمع شود.

سنسور گوشت:

از این قطعه بای میزان پخت گوشت استفاده می شود.

تنظیم ساعت دستگاه:

برای تنظیم ساعت از کلیدهای + و – استفاده می‌شود بعد از تنظیم ساعت دستگاه ؛ از دستگاه استفاده کنید.

تمیز کردن اولیه دستگاه بعد از نصب:

بعد از اینکه نصب دستگاه انجام شد وآموزش های لازم توسط سرویسکار داده شد بهتر است تمام قطعات دستگاه شسته شود کاملا خشک شود و هر قطعه در جای خود قرار بگیرد .

درب فر را باز کنید ؛ لوازم جانبی مثل سینی ها ؛ سیخ جوجه گردان ؛ سنسور گوشت شسته شود . داخل وان دستگاه ؛ درب دستگاه با دستمال و شوینده مناسب تمیز شود و بعد از خشک شدن همه لوازم جای خود قرار داده شود و بهتر است یکبار دستگاه رابدون قرار دادن مواد غذایی درون فر ؛ به دستگاه یک برنامه سی دقیقه داده شود.

همیشه دستگاه را با دکمه  یا ولوم On/Off روشن وخاموش کنید.

برای تعین دمای فر از دکمه های + و – یا > و < استفاده می‌شود.

در بعضی از حالت های پخت ؛  با توجه به نوع برنامه پخت دما توسط دستگاه انتخاب می‌شود.

قطعه فن جهت خنک کردن دستگاه فر:

فن به منظور خنک کردن دستگاه به صورت اتوماتیک روشن می شود و بعد از اتمام کار دستگاه همچنان به کار خود جهت خنک کردن ادامه می دهد.

میدانید قبل از اینکه بخواهید مواد غذایی برای پخت را درون فر بگذازید باید دستگاه گرم شود پس تا فر به اندازه کافی گرم نشده است مواد غذایی دورن آن نگذارید.

ظروف نچسب را به صورت خالی درون فر داغ قرار ندهید.

روش استفاده از Meat Prob سنسور گوشت:

سر سنسور را در وسط گوشت فرو کنید و سر دیگر را در محل مخصوص خود که در دیواره فر قرار دارد فرو کنید به کمک دکمه های + و – در جه حرات گوشت را که مد نظرتان است را مشخص کنید .بر روی صفحه نمایشگر درجه حرارت گوشت نمایش داده میشود  حالا نوع پخت راانتخاب کنید .دستگاه شروع به کار میکنئد و به محض اینکه مرکز گوشت به دمای تنظیم شده رسید دستگاه بوق میزند و خود بخود خاموش میشود. سنسور گوشت را از محل سوکت جدا کنید و گوشت را از فر بیرون بیاورید.

 

در فرها برقی و فرهای گاز وبرق با توجه به انتخاب برنامه ؛ در صفحه نمایشگر نشان میدهد چه دمایی برای پخت غذا مناسب است و بهتر است سینی غذا در کدام طبقه قرار بگیرد .

نکاتی در مورد گریل کردن غذا:

در حالت گریل سه حالت Low,High,Medi وجود دارد که بنا به درجه طلایی کردن غذا یکی از این سه حالت انتخاب میشود برای طلایی کردن پیتزا ؛ لازانیا ؛ انواع کیک و گوشت قرمز و گوشت مرغ وماهی.

 برنامه یخ زدایی Defrost:

مواد غذایی یخ زده را از بسته بندی خارج کنید و آن را در ظرف مناسب بگذارید حالا ظرف را روی سینی طبقه اول قرادهید ؛ بهترین دما برای یخ زدایی دمای 80 درجه میباشد و زمانی بین یک ونیم ساعت تادو ساعت لازم است.

زمانیکه پخت غذا تمام شد درب فر را باز نگذزاید زیرا بخار وحرارتی که از فر خارج میشود به قطعات الکترونیکی آسیب میرساند.

تمیز کردن و مراقبت از فر:

قبل از تمیز کردن دستگاه باید کاملا سرد باشد

برای  تمیز کردن قر از بخار شور استفاده نشود

میتوایند از کرم های تمیز کننده مخصوص فر برای تمیز کردن دستگاه استفاده کنید

بهتر است بعد از هر بار استفاده از دستگاه ؛ آن را تمیز کنید تا لکه های چربی روی بدنه ها و سینی ها نماند زیرا تمیز کردن آنها در دفعات  بعد خیلی سخت خواهد شد

تمیز کردن داخل دستگاه فر

اگر از اسپری یا کرم برای نظافت داخل فر استفاده میکنید ابتدا اسپری را داخل فر بزنید درب دستگاه را بنددید بعد از مدت 15 دقیقه با دستمال دیواره های داخل را تمیز کنید . زمانیکه از کرم استفاده میکنید کرم را به دیواره های فر بزنید بعد از 30 دقیقه با دستمال دیواره ها را تمیز کنید . در پایان دستگاه را روشن کنید به دستگاه ئمای 180 درجه و زمان 10 دقیقه بدهید و در آخر دستگاه را خاموش کنید.

فر کوپرزبوش مدل B6330.0

دارای 8 عملکرد

دارای 10 برنامه خودکار

درب داخلی تمام شیشه ؛چهار لایه با قابلیت جداسازی جهت شستشوی شیشه ها

گرمایش سریع

70 لیتر گنجایش

لامپ داخل فر

دارای درزگیر

لوازم جانبی استاندارد

یک عدد سینی لعابی و یک جوجه گردان

 

انواع حرارت دهی  در فرهای برقی :

 

 

المنت پایین (حرارت از پایین)

 

 

گریل تابشی

 

 

آب کردن مواد غذایی

 

 

گریل تابش با سطح کم

 

 

المنت بالا و پایین

 

 

مدت زمان پخت

 

 

زمان هشداردهنده

 

 

تنظیم یا نمایش ساعت

 

 

انواع حرارت در فرهای برقی آاگ، الکترولوکس، بوش، دکا و مایر باخ

سیستم پخت حرارتی : با به کار گرفتن هردو سیستم حرارتی بالا و پایین فر گرما در مرکز فر متمرکز شده و پختی طبیعی را فراهم می آورد . (مناسب برای شیرینی پزی ) کانوکشن : با بهره گیری از سیستم فن داخلی و المنت های اطراف ؛ حرارت به سرعت در تمامی نقاط فر به طور یکسان توزیع خواهد شد.
Top Heat  : مناسب برای ظروف یکبار مصرف و پخت غذاهایی که به برشته شدن ملایم نیاز دارند. Defrosting : آب کردن یخ و مواد غذایی
Fan Assistant Grilling : گرمای ایجادشده المنت بالا بوسیله فن در محفظه فر به گردش در می آید مناسب برای کباب کردن وسرخ کردن مرغ و گوشت سنسور تشخیص پخت : فر به طور اتوماتیک پس از تکمیل فرایند پخت خاموش میشود .
Pizza Setting : این عملکرد جهت خمیر شیرینی ؛ کیک و پیتزا طراحی شده است. Pizza : شما میتوانید با صرف انرژی کمتر و حفظ رطوبت دورن فر ؛ نان های اسفنجی و سوفله های برشته را در نهایت خوشمزگی طبخ ونیز سبزی ها و میوه جات مورد علاقه تان خشک نمایید.
Multi Cooking : این قابلیت گردش کامل هوای داغ و کنترل دقیق دما را ممکن میسازد و نتیجه پخت کامل هر گوشه از غذا است. Fast Heat Up : گرم کردن سریع فر برای گرم کردن سریع غذا.

 

شرکت پارسوا سرویس با داشتن سابقه ای درخشان در تعمیر فر های موجود در بازارآماده خدمت رسانی در جهت تسهیل امور مشتریان گرامی در زمینه تعمیر فر می باشد.

نماینده انحصاری شرکت نف و تعمیرگاه مرکزی شرکت نف- لوازم خانگی نف- تعمیر یخچال نف- تعمیر یخچال فریزر نف- تعمیر جاروبرقی نف- تعمیر گاز نف- تعمیر ماشین لباسشویی نف- تعمیر ماشین ظرفشویی نف

نماینده انحصاری شرکت آاگ– تعمیر ماشین لباسشویی آاگ- تعمیر یخچال آاگ- تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ- تعمیر جاروبرقس آاگ- تعمیر قهوه ساز آاگ- تعمیر لوازم خامگی آاگ

نماینده انحصاری کوپرزبوش- تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش- تعمیر یخچال کوپرزبوش- تعمیر گاز کوپرزبوش- تعمیر یخچال فریزرکوپرزبوش – تعمیر جاروبرقیکوپرزبوش- تعمیر ماشین ظرفشوییکوپرزبوش – تعمیر گازکوپرزبوش – تعمیر قهوه ساز کوپرزبوش

نمایندگی انحصاری باماتیک- تعمیر یخچال باماتیک- تعمیر گازباماتیک – تعمیر یخچال فریزرباماتیک- تعمیر جاروبرقیباماتیک- تعمیر ماشین ظرفشویی باماتیک- تعمیر گازباماتیک- تعمیر قهوه ساز باماتیک

نمایندگی انحصاری شرکت نف، نمایندگی انحصاری آاگ، نمایندگی انحصاری کوپرزبوش،نمایندگی انحصاری مایرباخ نمایندگی انحصاری میله، نمایندگی سامسونگ، نمایندگی ال جی، نمایندگی کنوود، نمایندگی جنرال الکتریک، نمایندگی دوو، نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی انحصاری مایرباخ-تعمیر یخچالمایرباخ – تعمیر گازمایرباخ – تعمیر یخچال فریزرمایرباخ – تعمیر جاروبرقیمایرباخ- تعمیر ماشین ظرفشوییمایرباخ- تعمیر گازمایرباخ- تعمیر قهوه ساز مایرباخ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید