تعمیر و تعیوض قطعات ماشین ظرفشویی بوش در تهران توسط تیم پارسواسرویس دارای شش ماه گارانتی می‌باشد. اگر ماشین ظرفشویی شما دارای کارت گارانتی است در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید با تماس با نمایندگی مجاز مشکلات مربوط به دستگاه را تلفنی اعلام نمایید و با تماس با دفتر مرکزی تعمیر ظرفشویی در تهران از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی مثل اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بهره‌مند شوید می‌توانید با تعمیرگاه مجاز ماشین ظرفشویی در تهران تماس گرفته و مشکل ماشین ظرفشویی خود را با همکاران ما مطرح کنید تا راهنمایی لازم جهت تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی در تمام مناطق تهران را به دست آورید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

اگر شما ماشین ظرفشویی بوش دارید و دستگاه شما به علت خرابی نیاز به تعمیر دارد با ما همراه شوید قبل از حضور کارشناس متخصص پارسواسرویس اطلاعات اولیه از مشکل ماشین ظرفشویی بوش خود را به کارشناس به صورت تلفنی عنوان می کنید و همچنین مدل وPNC ماشین ظرفشویی که بر روی درب دستگاه از قسمت داخل روی یک برچسب می باشد را به شرکت اعلام کنید.

با توجه به اینکه شرکت پارسوا کوروش نمایندگی رسمی محصولات بوش را دارد ، اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ارورهای Error)) ماشین ظرفشویی بوش با مدل های گوناگون را دارد.

ماشین ظرفشویی یکی ازمهمترین لوازم آشپزخانه است و استفاده مداوم از ماشین ظرفشویی در اغلب خانواده ها وجود دارد. بدون شک ماشین ظرفشویی بوش یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی است که همه خانواده ها به آن نیاز دارند. عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش یکی از سرویس های پرتقاضا می باشد.

بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی در محل (در منزل مشتری) انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود واعلام خرابی دستگاه و ادرس منزل و ثبت در سیستم سروشان؛ کارشناس پارسواسرویس جهت بازدید و تعمیر به منزل مشتری مراحعه می کند..

 

تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش یک کار تخصصی است و می بایست توسط تکنسین های حرفه ای انجام شود.

اغلب اوقات دلیل روشن نشدن ماشین ظرفشویی نرسیدن برق به آن است. چند سوال پیش می آید : آیا برق قطع شده؟ پریز برق مشکل دارد؟ تبدیل سه به دو مشکل دارد؟ اگر مشکلی در برق رسانی وجود ندارد و تمام موارد بررسی شد و دستگاه روشن نمی شود با پارسوا سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در منزل تنها توسط تکنسین های با تجربه پارسوا سرویس توصیه می شود ، باز بودن درب دستگاه ، خم شدگی یا مسدود شدن شیلنگ تخلیه آب ، ورود بیش از حد آب به ظرفشویی ، آسیب دیدن المنت ، بسته نشدن درب محفظه نمک ، نشتی آب از اتصالات شیلنگ و خرابی موتور همگی موجب روشن شدن چراغ ERROR دستگاه می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش :

تمام کسانی که از ماشین ظرفشویی بوش در منزل خود استفاده می کنند در صورت خرابی هر چه سریعتر باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی اقدام کنند ولی آیا لازم است که در صورت بروز هر مشکلی با یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی تماس گرفت؟

در حقیقت پارسوا سرویس علاوه بر معرفی خدمات خود که تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نیز گوشه ای از این خدمات می باشد ، شما را با ارورها و ایرادهای جزیی که ممکن است برای دستگاه شما اتفاق بیفتد آشنا می کند.

ماشین ظرفشویی بوش و ایرادهای جزیی :

همیشه از مواد شوینده مرغوب و استاندارد استفاده کنید تا ظروف به خوبی پاک شوند. هرگز محفظه پودر را بیش از حد پر نکنید و داخل ماشین ظرفشویی را بیش از حد مجاز با ظروف پر نکنید. هیچ مانعی در مسیر خروج آب و پاشش صحیح آب بر روی ظروف قرار ندهید. در واقع چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی برروی شستشوی آنها تاثیر زیادی دارد.

وجود ایراد و خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی یکی از مشکلاتی است که فراوان اتفاق می افتد. تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی موجب درست کارکردن دستگاه و تخلیه آب به طور کامل خواهد شد.

اگر ماشین ظرفشویی آ اگ شما نمی تواند آب راپاشش کند بهتر است بازوی آب فشان تحتانی و بازوی آب فشان فوقانی را بررسی کنید. مسدود بودن روزنه های خروج آب علت اصلی این مشکل است. با باز کردن مهره بازویی می توانید بازویی را در آورده و تمیز کنیدو مجدد نصب کنید با انجام اینکار مشکل پاشش آب حل می شود. تمیز کردن بازویی پس از هر بار استفاده موجب کارکرد بهتر ماشین ظرفشویی می شود. گرفتگی فیلتر اتصال شیر آب به شیلنگ ماشین ظرفشویی نیز یکی از دلایل کم شدن فشار آب ورودی به ماشین ظرفشویی است.

تعمیر ظرفشویی بوش

تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش تخصص ماست

اگر ماشین ظرفشویی شما بوش است و نیاز به تعمیر دارد تعمیر و سرویس آن را با خیالی آسوده به ما بسپارید. مجموعه پارسوا سرویس دارا ی نمایندگی بوش می باشد و تکنسین های پارسواسرویس پس از چندین سال تجربه ؛ سابقه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش ، بهترین و کم هزینه ترین خدمات جهت تعمیر دستگاه را به شما مشتری گرامی ارائه می دهد.

تعمیر ظرفشویی بوش و اشکالات متداول

علت تمیز نشستن ظروف با ماشین ظرفشویی بوش

چنانچه مشاهده کردید ماشین ظرفشویی آاک شما ظروف را مثل سابق تمیز نمی شوید ؛ ابتدا آب فشان های ماشین ظرفشویی بوش را چک کنید. گاهی اوقات پوست تخمه ، هسته خرما و … باعث مسدود شدن مسیر شیارهای آب فشان ها می شوند واین امر موجب می شود که پاشش آب توسط این آب فشان ها به خوبی انجام نشود. همچنین فیلتری که در کف ماشین ظرفشویی بوش قرار گرفته را نیز تست و کنترل کنید و از تمیز بودن آن مطمئن شوید. برای بررسی تمیزبودن فیلتر به این صورت عمل کنید: وقتی فیلتر را زیر جریان مستقیم آب قرار دهید، آب به صورت مستقیم جاری شود و پخش نمی شود.

دلایلی که ماشین ظرفشویی بوش آبگیری نمی کند

اگر ماشین ظرفشویی بوش شما آبگیری نمی کند ابتدا لوله های ورودی آب و اتصالات را کنترل کنید که ایرادی وجود نداشته باشد همینطور میزان فشار آب را بررسی کنید. گاهی اوقات هم ممکن است رسوبات و املاح باعث بسته شدن مسیر ورودی آب شوند. پس از چک کردن این موراد چنانچه مشکل حل نشد با مجموعه پارسوا سرویس تماس بگیرید تا تکنسین های ما جهت بررسی تخصصی دستگاه به منزل شما مراجعه کنند.

دلایلی که ماشین ظرفشویی بوش آب را تخلیه نمی کند

اگر ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نمی کند ابتدا لوله های خروجی را کنترل کنید. در مرحله بعد فیلتر دستگاه را چک کنید. چنانچه مشکل ماشین ظرفشویی بوش شما برطرف نشد مشکل یا از پمپ دستگاه یا برد ماشین ظرفشویی می باشد. با مجموعه ما تماس بگیرید تا کارشناسان پارسوا سرویس شما را راهنمایی کنند.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش

ابتدا پریزهای برق را با فازمتر چک کنید جهت اینکه مطمئن شوید برق در پریزها جریان دارد. به طور کلی از وصل بودن جریان برق اطمینان حاصل کنید. چنانچه مشکل از برق و پریزها نبود با ما تماس بگیرید تا تکنسین های پارسوا سرویس به منزل شما مراجعه و مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

دلیل آب ریزی ماشین ظرفشویی بوش

اگر متوجه شدید که ماشین ظرفشویی شما در حین انجام کار آب ریزی دارد اول اتصالات و لوله های دستگاه را چک کنید مطمئن شوید لوله خروجی ماشین ظرفشویی بوش کاملا داخل لوله فاضلاب قرارگرفته باشد. همینطور اتصالات مربوط به لوله فاضلاب نیز چک شود. در غیر این صورت با مجموعه ما تماس بگیرید تا با حضور کارشناسان پارسوا سرویس به منزل شما مشکل را به صورت تخصصی بررسی و برطرف کنند.

ماشین ظرفشویی بوی بد می دهد

اگر بعد ازشستن ظروف با ماشین ظرفشویی احساس کردید دستگاه بوی بد میدهد ؛ ممکن است خرده های غذا در صفحه صافی یا جت های بازو وحتی در طول درب وجود داشته باشد. همه این قطعات رو از خرده های غذا پاک کنید تمام ظروف را ماشین ظرفشویی بیرون بیاورید و بگذارید دستگاه یکبار شستشوی کامل بدون ظروف را انجام دهد. دقت داشته باشید همیشه و در هر مرحله قبل از انجام شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی بوش باقیمانده غذا و چربی را از روی ظروف پاک کنید.