قهوه ساز نف یکی از تخصصی ترین دستگاه ها نسبت به دیگر لوازم خانگی می باشد که پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تازگی این محصول زبانزد است .

پارسوا سرویس یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر دستگاه قهوه ساز نف (کافی میکر ؛کافی ماشین) با ضمانت سپهر الکتریک و تمامی برند های داخلی و خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسین های مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات داخلی و خارجی در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایت مندی مشتری درعرصه نصب و تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شما مشتری گرامی باشیم .

با این وجود شرکت پارسوا سرویس با داشتن تیمی مختصص در زمینه نصب و تعمیرات قهوه سازنف (اسپرسو ) ، یک از برترین نمایندگی های مجاز به حساب می آید.

تعمیر قهوه ساز نف تخصص ماست

اگر قهوه سازنف شما نیاز به تعمیر دارد با خیالی آسوده سرویس و تعمیر آن را به ما بسپارید.پارسوا سرویس با داشتن تکنسین های مجرب و متخصص پس از چندین سال تجربه و فعالیت در عرصه تعمیرات لوازم خانگی؛ بهترین و کم هزینه ترین خدمات را به شما مشتری عزیز ارائه میدهند .

نکات مهم در انتخاب نمایندگی مجاز برای تعمیر قهوه ساز نف

تمام کسانی که از قهوه سازنف در منزل خود استفاده می کنند در صورتی که قهوه سازشان خراب شود باور براین دارند که دستگاه خود رابرای تعمیر باید به نمایندگی مجاز بفرستند ؛ در واقع اینطور نیست شرکت پارسواسرویس علاوه بر ارائه خدمات تعمیر و نصب شما رابا ایرادهای جزیی آشنا میکنند و از آنجاییکه این شرکت دسترسی به ارورهای قهوه ساز نف دارد میتواند اطلاعات مفید در اختیار شما قرار دهد تا شما جهت استفاده از دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشید و اگر مشکلات جزیی برای قهوه ساز پیش آمد خودتان قادر به حل آن باشید یا باتماس تلفنی با مشاورین شرکت پارسوا سرویس مشکل دستگاه را حل کنید .

بهتر است تعمیر قهوه ساز در منزل مشتری انجام شود تا در هزینه ها و وقت صرفه جویی شود. این کار به نحوی انجام می شود که مشتری پس از اولین تماس خود و اعلام آدرس وایرادهای دستگاه قهوه ساز، تکنسین های پارسواسرویس جهت بازدید ؛کارشناسی و تعمیر دستگاه مراجعه کنند.

اگر قهوه ساز و اسپرسوساز توکار و مبله شما نیاز به سرویس و تعمیر و جرم زدایی دارد با پارسواسرویس تماس بگیرید.

چگونه قهوه ساز را تمیز کنیم؟

خوب روش درست نیز همین است شما اگر می‌خواهید عمر قهوه‌سازتان طولانی باشد و قهوه‌ی سالم میل کنید ، باید به نظافت آن اهمیت بدهید . البته اگر معمولاً با قهوه جوش ؛ قهوه درست می‌کنیدبعد از هربار استفاده باید آن را بشویید . برای شستشوی آن هم میتوانید از ظرفشویی استقاده کنید ویا با ابرو مایع ظرفشویی آن را بشویید .

چند وقت یکبار قهوه ساز را تمیز کنیم؟

برای تمیزکردن انواع قهوه سازها و دستگاههای اسپروساز اول باید سینی زیر قهوه ساز وپارچ شیر آن راکه با یک شستشوی معمولی اینکار انجام میشود . لازم به ذکر است پارچ مخصوص شیر بعد از هر بار استفاده باید شسته شود .چون مخزن شیر بهترین مکان برای رشد باکتری هامیباشد وباید نظافت آن حتما رعایت شود .

شستششوی داخل قهوه ساز نف و اسپروساز نف که به آن کیلین(clean)میگویند باید ماهی یکبار انجام شود .به مرحله جرم زدایی قهوه ساز و اسپروساز نف دیسکیل ( discale)که البته این پیغام بر روی دیزپلی دستگاه میاید باید به صورت تخصصی وبا مواد شوینده مخصوص انجام شود .این مواد به صورت مایع و قرص موجود میباشد که میتوانید با تماس با شرکت پارسواسرویس این مواد را تهیه کنید .

برای تمیز کردن قهوه ساز از چه موادی استفاده کنیم؟

همانطور که میدانید قطعات خارجی قهوه‌ساز راطبق دستوری که در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است در ماشین ظرفشویی قرار دهید و یا به راحتی با دست و مایع ظرفشویی بشویید. اما موادی که معمولاً برای شستشوی داخل دستگاه به کار می‌روندباید طبق استاندارد باشند .

مخلوط سرکه و آب یکی از بهترین موادی است که برای تمیزکردن وسایل برقی آشپزخانه به ویژه قهوه ساز و مایکروویو توصیه می‌شود. نسبت مناسب برای این محلول دوبه یک، آب به سرکه، است. البته اگر مدت‌هاست سراغ تمیزکردن قهوه ساز نرفته‌اید می‌توانید نسبت آن را به سرکه راتغییر دهیدو سرکه بیشتر بریزید .

 

می توانید از فروشگاه مواد پاک کننده‌ی قهوه ساز خریداری کنید و یا از شرکت‌های تولیدکننده‌ی قهوه‌ ساز، مواد مخصوص را بخواهید.

استفاده از مواد پاک کننده ممنوعیت‌هایی نیز دارد:

به یاد داشته باشید که هرگز سفیدکننده را با سرکه و یا اسیدهای دیگر مخلوط نکنید چون بخارهای حاصل از آنها به شدت سمی هستند.

روش تمیزکردن قهوه ساز:

  1. قهوه‌ی باقیمانده در قهوه ساز را خارج کنید.
  2. مخلوط آب و سرکه، اسید و سرکه و یا سایر موادی که در بالا به آن اشاره شد را آماده کنید.
  3. مایع را در قهوه‌ ساز بریزید.
  4. قهوه‌ساز خود را مثل همیشه که با آن قهوه درست میکنید روشن کنید.
  5. وقتی فرآیند دم کردن تمام شد دستگاه را خاموش کنید و 20 دقیقه به آن فرصت بدهید تا مایع در دستگاه بماند .
  6. پس از پایان بیست دقیقه دومرتبه دیگر قهوه ساز را تنها با آب خالی روشن کنید تا بوی موادی که با آن شستشو داده‌اید از بین برود.
  7. بین هر بار روشن کردن قهوه‌ ساز با آب خالی، بین پانزده تا بیست دقیقه زمان بگذارید.

نکاتی درباره‌ی تمیزکردن انواع قهوه‌ سازها

بسیاری از دستگاه‌ها روش خاص خود را برای شستشو دارند، پس دفترچه‌ی راهنمای آنها را بخوانید و یا دستورات کارخانه را از اینترنت جستجو کنید.

قهوه‌ سازهای پیشرفته‌ که باقراردادن دانه‌ی قهوه را د مخزن قهوه ساز نف ؛بعد از فرآیند حرارت دادن آن و آسیاب کردن، یک فنجان قهوه‌ی خوش طعم به شما تحویل می‌دهند، برنامه‌های کاملی برای جرم زدایی ، شستشو و آب‌کشی خود دارند.

تعمیر قهوه ساز با کمک مجرب ترین کارشناسان هر برند

اگر دستگاه قهوه ساز شما نف است یا با برند : میله ؛نف ؛ نف ؛نف ؛آسکو؛دکا ؛مایرباخ و گاگنو و… ؛ قهوه ساز شما هر برندی که باشد،همکاران ما در پارسوا سرویس با استفاده از تعمیرکاران متخصص در تعمیرات قهوه ساز همان برند و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال تعمیر قهوه ساز شمارا باکمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان انجام میدهند .

فراموش نکنید از آنجایی که روز به روز تکنولوژی به کار رفته در تولید لوازم خانگی مخصوصا قهوه سازها با برند های مختلف روبه پیشرفت است ، کمک گرفتن از کارشناسانی که با تکنولوژی روز استفاده شده در ساختار قهوه ساز در برند های مختلف آشنایی کامل دارندوبا داشتن اطلاعات کامل از ارورهای دستگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است در تعمیر قهوه ساز اثر دارد.

چه نشانه هایی خبر از خرابی قهوه ساز دارد؟

دستگاه قهوه ساز موارد استفاده مختلفی دارد و به صورت صنعتی و خانگی وجود دارد . قهوه ساز های صنعتی نف در کافی شاپ ها ؛ رستوران ها ؛شرکت ها و هتل ها استفاده میشود و قهوه ساز های خانگی هم در منزل استفاده میشوند .

مشکلات رایج که خبر از خرابی دستگاه قهوه ساز نف دارد :

عدم گرم شدن دستگاه قهوه ساز؛خرابی ترموستات ؛خرابی لامپ خبر؛المنت کارنمکیند ؛خرابی در المنت برای دم کردن ؛شیر ساکشن نمیشود ؛ شیر برقی دستگاه کارنمیکند ؛دادن ارور دیسکیل برروی صفحه نمایش (دیز پلی display) قهوه ساز نف

چرا پارسواسرویس را برای تعمیر قهوه ساز به شما پیشنهاد میکینم؟

  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیر وسرویس قهوه ساز نف
  • تعمیرات لوازم خانگی در منزل مشتری
  • کنترل هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه لوازم خانگی
  • اعزام تکنسین متخصص قهوه ساز نف
  • بیشترین تلاش برای تعمیر قطعه در غیراینصورت تعویض قطعه
  • اعزام سرویسکار در کوتاه ترین زمان

روال تعمیر قهوه ساز توسط تعمیرکار به چه صورت است؟

پس از تماس مشتری با شرکت پارسواسرویس و اعلام خرابی ویاایراد دستگاه قهوه ساز نف توسط شما مشتری عزیز و ثبت اطلاعات ؛نزدیک ترین تعمیرکار متخصص در تعمیرات قهوه ساز نف به محل کار یا منزل شما مراجعه میکند . در حضور شما از دستگاه بازدید و ایرادهای آن برطرف میشود اگر دستگاه در منزل قابل تعمیر نبود با رضایت مشتری و دادن رسید تحوبل کالا به شما؛قهوه ساز از منزل به تعمیرگاه مجاز قهوه ساز نف انتقال داده میشود و تعمیرات لازم بروروی دستگاه انجام میشود . لازم به ذکر است تعمیر قهوه ساز تازمانیکه در نمایندگی مجاز پارسوا سرویس است مرحله به مرحله ی کار سرویس به مشتری اطلاع داده می شود .