زیمنس یکی ازموفق ترین کمپانی های تولید یخچال فریزر و ساید بای ساید است . این شرکت در ایران نیز محصولات خود را به مشتریان ارائه می‌دهد. شرکت پارسواسرویس نمایندگی زیمنس در بخش نصب و تعمیرات می باشد . شرکت پارسوا سرویس با سابقه طولانی و تخصص بالا به بهترین شکل مشکلات احتمالی پیش آمده برای یخچال فریزرو یا ساید بای ساید شمارا برطرف می‌کند تعمیرات یخچال فریزر زیمنس نیاز به تخصص بالا در حوزه تعمیرات دارد و متخصصان پارسواسرویس با داشتن تخصص کافی بهترین خدمات را به شما مشتری عزیز ارائه می دهند.

تعمیرات تخصصی: ساید بای ساید – لباسشویی – یخچال فریزر – ماکروفر – ظرفشویی – جاروبرقی

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر زیمنس شماره تماس : 41319-25-88759823

تعمیرگاه مجاز مرکزی SIEMENS : یخچال فریزر زیمنس ،ساید بای ساید زیمنس ، ماشین ظرفشویی زیمنس، ماشین لباسشویی زیمنس ،فر و مایکروفر(ماکروویو) زیمنس ، جاروبرقی زیمنس ،قهوه ساز زیمنس؛ صفحه گاز الکترلوکس و هود زیمنس به صورت 24 ساعته و آنلاین در خدمت شما سروران گرامی می باشد.

یخچال و فریزرهای زیمنس دارای صفحه نمایشگر دیجیتال هستند و در صورت بروز مشکل معمولاً با یک کد اختصاری که به آن فالت یاارور میگویند بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شوند . یکی ازایرادهای دستگاه این است که دمای آن ثابت نبوده ومدام بالاوپایین می رود این ارور مربوط به سنسور دمای یخچال فریزر زیمنس و همچنین ساید بای ساید زیمنس می باشد . البته فقط داشتن اطلاعات مربوط به ارورها وخطاها کافی نیست و تعمیر یخچال فریزر و ساید زیمنس باید توسط متخصص ونمایندگی مجاز تعمیرات لوازم زیمنس انجام شود . ایرادهای دیگری هم که ممکن است برای دستگاه اتفاق بیفتد مربوط به برد اینورتور و یا برد تغذیه (برداصلی) دستگاه باشداگر هر زمان با این ارورها روبرو شدید با شرکت تماس بگیرید تا در اولین فرصت بهترین خدمات به شما ارائه شود .

در متن زیر به یکسری از ایراد های دستگاه اشاره می کنیم

فریزر سرد است و یخچال گرم است.
سیستم فن دستگاه مشکل دارد و باید تعویض گردد.

ساید بای ساید و یخچال فریرز زیمنس یخسازی نمی کند.

در ابتدا باید شیر ورودی چک شود اگر شیر بسته نبود باید شیربرقی و فیلتر را برر سی کرد چون آب وارد دستگاه نمی شود یا در اصطلاح دستگاه آبگیری نمی کند .اگر این دومورد هممشکلی نداشت پس قطعه یخساز مشکل دارد و باید اخساز زیمنس تعمیر شود .

فشار آب سایدبای سایدویخچال فیرزر زیمنس کم است
عدم تعویض فیلتر موجب آسیب رسیدن به شیر برقی و کاهش فشار آب ورودی می گردد.در این گونه موارد فیاتر دستگاه باید تعویض شود .

دمای یخچال فریزر کم می شود.

اگر هم دمای فریزر و هم دمای یخچال زیمنس SIEMENS کاهش یافته است ما مشکوک به گاز دستگاه و یا ایراد در موتور دستگاه هستیم که با شارژگاز و یاتعویض موتور مشکل برطرف می شود .

فیلتر داخلی ساید بای ساید زیمنس SIEMENS چه وقت تعویض گردد؟

روی نمایشگر ساید بای ساید آلارم فیلتر می باشد. در صورت روشن شدن این آلارم فیلتر باید تعویض شود لازم به ذکر است برای افزایش طول عمر فیلتر داخلی باید از فیلتر خارجی هم استفاده شود و توصیه می شود هر شش ماه یکبار فیلتر خارجی تعویض شود .

شرکت پارسوا سرویس دارای نمایندگی زیمنس می باشد و در حوزه نصب و تعمیرات یخچال فریزروساید زیمنس با داشتن نیروهای متخصص مشغول به فعالیت می باشد .لازم به ذکر است علاوه بر تماس تلفنی با شرکت می‌توانید از طریق سایت درخواست تعمیرکار را به صورت آنلاین انجام دهید تا به سرعت تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال فریزر زیمنس به منزل شما مراجعه کند .

این مرکز با توجه به داشتن تیمی فنی و متخصص مفتخر است ؛ تخصصی ترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر زیمنس در سطح شهر تهران و حومه آن ارائه دهد .

تعمیر یخچال زیمنس بایدحتما توسط متخصصین این دستگاه انجام شود زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال فریز وارد شود که این مساله هزینه های زیادی را به مشتریان تحمیل می کند . به همین دلیل ما توانسته ایم با تشکیل تیم تخصصی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید زیمنس را با کمترین هزینه و ارائه قطعات اورجینال انجام دهیم .

این مجموعه با داشتن 25 سال سابقه درخشان ، تحت نظر اتحادیه لوازم خانگی فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لوازم خانگی و با ارئه فاکتور انجام می شود .

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به دستگاه یخچال فریزر و فوریت در تعمیرآن و عدم امکان جابجایی و حمل دستگاه سعی براین است تعمیرات دستگاه در منزل مشتری انجام شود در غیر اینصورت و بارضایت کامل مشتری دستگاه به شرکت انتقال داده می شود و بعد از تعیمر و تست نهایی؛ دستگاه به صورت سالم به منزل مشتری ارسال می گردد. لازم به ذکر است به دلیل خطرناک بودن گاز R600جهت شارژ گاز بهتر است این عمل خارج از منزل مشتری انجام شود .

به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه می کنند تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود در صورت قابل تعمیر نبودن قطعه جهت تعویض آن اقدام می شود .

در صورت نیاز به تعویض قطعات حتما از قطعات اصلی واورجینال شرکت استفاده می شود تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری شود .

تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی یخچال فریزر زیمنس؛ نمایندگی تعمیرات زیمنس ؛نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس ؛ نمایندگی تعمیرات ظرفشویی زیمنس

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند یخچال فریزر و ساید ؛ برند زیمنس می باشد و تنها دلیل پرطرفدار بودن این برند استفاده از قطعات مصرفی با کیفیت بالا می باشد .

برخی از خدمات مرتبط با محصولات زیمنس که توسط پارسواسرویس انجام می شود .

  1. تعویض فیلتر داخلی و فیلتر خارجی ساید بای ساید اکستریال ، زیمنس.
  2. تعویض کندانسور موتور و شارژ گاز و ترمیم پوسیدگی لوله های مسی با جوش ساید بای ساید و یخچال فریزر زیمنس.
  3. رفع نشتی های اتصالات با جوش استیل و آهن و مقاومت فوق العاده در سرمایش ساید بای ساید و یخچال فریزر زیمنس.
  4. سرویس شیربرقی و آب شمار دستگاه برای افزایش فشار آب خروجی از دستگاه ساید بای ساید و یخچال فریزر زیمنس.
  5. رفع ایرادات الکترونیکی بر روی برد در صورت مشاهده ارور مربوط به عیوب برق و برد دستگاه ساید بای ساید و یخچال فریزر زیمنس.
  6. و غیره