خدمات پارسوا سرویس

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیرات-ماشین-لباسشویی-سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، یک روز ماشین لباس‌شویی با صداقت لباس‌ها را تمیز می‌کرد و حتی یک فکر دوم هم به شما خطور نکرد . سپس ، هر تعداد از این حالات رخ داد . شاید لگن سلمانی پر از آب باشد ، اما فرار نمی‌کند . یا خشک می‌شود ، اما چرخش نمی‌کند . یا لباس‌ها شسته شده‌اند ، اما خیلی تمیز نیستند . به طور خلاصه ، ماشین لباس‌شویی در اوج عملکرد خود کار نمی‌کند و یا به طور کامل کار نمی‌کند .

برای ماشینی که خیلی سخت کار می‌کند ، جای تعجب نیست که ماشین لباس‌شویی گهگاه شکسته می‌شود یا عملکرد آن به نقطه‌ای تنزل خواهد کرد که لباس‌ها به اندازه کافی تمیز نمی‌شوند . به جای تماس گرفتن با یک تکنسین لوازم منزل گران‌قیمت ، می‌توانید ماشین لباس‌شویی خود را خودتان تعمیر کنید . اکثر این تعمیرات تنها به ابزار ساده‌ای نیاز دارند و می‌توانند توسط صاحبان خانه اجرا شوند که فقط مهارت‌های تعمیر و نگهداری را محدود کرده‌اند ما در این مقاله سعی داریم درباره ی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ با شما صحبت کنیم.

این مهم‌ترین از همه خرابی‌ها است :

تعمیر ماشین لباسشویی

 

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، شما لباس‌ها را در ماشین لباس‌شویی بگذارید , دکمه ” on ” را فشار دهید و یا شماره‌گیری کنید, و سپس اتفاقی نمی‌افتد .

سیم برق پشت واشر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به آن متصل است . به دلیل حرکات شدید واشر , به ویژه زمانی که بار نامتعادل است , ماشین‌ها ممکن است حرکت کنند . زمانی که یک ماشین حرکت می‌کند , ممکن است سهوا ً سیم برق را از برق بکشید . طناب‌های کوتاه شده با پیوندها کوتاه نشده اند . در این مورد , سیم را باز کنید تا انعطاف‌پذیری بیشتری ایجاد شود.

مدار دستگاه واشر ترکیده است ? برای برگرداندن یک مدارشکن , صفحه سرویس الکتریکی را پیدا کنید . کلید مدار صحیح را پیدا کنید , آن را در جهت ” خاموش ” بچرخانید و سپس به موقعیت ” on ” برگردید .

ممکن است شما دچار اشتباه شوید . این ناحیه از چارچوب در است که با دستگاه ارتباط برقرار می‌کند که در آن به درستی بسته شده‌است و شروع پر کردن با آب خوب است . در را ببندید و به عنوان قسمتی از در , با قسمت دستگاه ارتباط برقرار کنید . قسمت بالایی باید در قسمت پایین قرار گیرد .

سوییچ سر واشر لودر شما ممکن است معیوب باشد . شما می‌توانید این کار را با تنظیم دستگاه به ” on ” و سپس هل دادن به سوراخ با انتهای صاف یک قلم انجام دهید . اگر درست کار کنید , آب باید پر شود حتی اگر در آن باز باشد .

 به اندازه کافی لباس‌ها را تمیز نمی‌کند ,

زیرا شما فقط بعد از اینکه لباس‌ها را از طریق یک چرخه کامل اداره می‌کنید , متوجه آن می‌شوید . پس از شستن لباس‌های خود , آن را باز می‌کنید و لباس‌های تمیز را که پوشیده از زخم , مو و دیگر بقایای نوری است پیدا می‌کنید .

از overloading کردن washer خودداری کنید . یک واشر کاملا ً کامل فضای کافی برای آب شستشوی تمیز برای تمیز کردن مواد شوینده و آوار ندارد . برای maximums بار خاص با دفترچه راهنمای your خود مشورت کنید .

از مواد شوینده کم‌تر استفاده کنید . مواد شوینده بسیار زیاد می‌تواند به جای اینکه آن را بیرون بکشد ، پارچه‌های زخم‌بندی و debris دیگر را بر روی لباس‌ها حمل کند .

آیتم‌های مربوط به حیوان خانگی مانند پتو ، گربه و رختخواب سگ‌ها را بشویید و اسباب‌بازی‌های جداگانه را به طور جداگانه از بقیه لباس‌ها بردارید . اگر بار حیوان خانگی به خصوص کثیف است ، شستشوی ماشین لباس‌شویی با دست پس از شستن صورت می‌گیرد . برای همین شما باید در صدد تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود باشید.

ماشین شستشو با مشکل تمام شود

اما حوضچه آب را تخلیه کرده اما از چرخش خودداری می‌کند . با سرعت بالا ، سرعت حرکت است که آب را از لباس‌ها فشار می‌دهد تا خشک شود .

سعی کنید لباس‌ها را در ظرف ماشین لباس‌شویی توزیع کنید . وقتی واشر از تعادل خارج شود ، به طور خودکار متوقف می‌شود تا زمانی که بتوانید لباس را به حالت تعادل برگردانید . بعد از توزیع مجدد لباس‌ها ، دوباره درپوش را ببندید . اگر توزیع بار صحیح باشد ، ماشین باید به طور خودکار شروع به چرخیدن کند . بارها که مواد جذب بالا مانند حوله‌ها ، ورق ، و لباس‌های ضخیم مثل شلوار جین و sweaters را در بر می‌گیرند ، اغلب نامتعادل می‌شوند .

سطح machine’s روی زمین را بررسی کنید . یک ماشین خارج از سطح از چرخش دست خواهد کشید ؛ این اقدام برای ایمنی برنامه‌ریزی شده‌است . سطح machine’s را با یک سطح حباب چک کنید و دستگاه را با تنظیم پاها به سطح برگردانید .

زه‌کشی و لوله تخلیه را بررسی کنید . آیتم‌های کوچک می‌توانند سیستم زه‌کشی machine’s را مسدود کنند . شما ممکن است بتوانید پمپ drain washer’s را بدون برداشتن آن چک کنید . در نهایت ، شلنگ فاضلاب که از پشت ماشین به نقطه زه‌کشی هدایت می‌شود ، ممکن است مسدود شده باشد .

 ماشین لباسشویی صدای گوش خراش تولید می کند

هر چه زودتر تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را شروع کنید  چون حرکت سرگردان می‌تواند به واشر آسیب بزند و مشکلات جدیدی ایجاد کند .

The ، که درست زیر وان قرار گرفته‌است ، ممکن است فرسوده و نیازمند تعویض باشد .

اگر ماشین لباس‌شویی یک صدا گوش‌خراش ایجاد کند ، ممکن است bearings به روغن‌کاری نیاز داشته باشد.

ماشین شستشوی ماشین لباسشویی و یا قرقره ممکن است فرسوده باشد . این یک تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ نسبتا ً پیچیده است ، که در آن شما باید بخش قابل‌توجهی از ماشین را از هم جدا کنید تا به موتور برسد .

کمربند قرقره پمپ ممکن است ترک ، ساییده یا غیر از شکل افتاده باشد . اغلب این کمربند هم بوی لاستیک سوخته را می‌دهد .

۱۱ ماشین شستشو یک مشکل رایج مرتبط با ماشین لباس‌شویی نیست : لگن سلمانی یا وان پر از آب است ، اما مبلغ مرکزی حرکت نمی‌کند .

جوش ، حرکت عقب و جلو است که لباس‌ها را تمیز می‌کند . این عمل توسط ابزار شکل مخروط پلاستیکی به نام the انجام می‌شود . cogs directional پلاستیکی کوچک ( که به عنوان ” سگ‌ها ” نیز شناخته می‌شوند ) قسمت بالایی از مبلغ را با قسمت پایین به هم متصل می‌کنند . در حالی که دستگاه در حالت آشفتگی است ، در را باز کنید . در جعبه را با انتهای گستاخانه قلم روشن کنید تا ماشین متوقف نشود ، در حالی که در باز است . اگر دستگاه به صداهای عادی هیجان و یا حتی صدای خرد کننده تبدیل شود ، در حال حاضر the جابجا نمی‌شوند ، cogs ممکن است فرسوده و یا شکسته شوند و نیاز به تعویض داشته باشند .

موتور ماشین لباس‌شویی شما ممکن است تحت‌تاثیر یک جهش قدرت قرار گرفته باشد و باید دوباره راه‌اندازی شود . همه برندها رونده‌ای راه‌اندازی مجدد متفاوتی دارند ؛ دفترچه راهنمای تان را برای اطلاعات ممکن در مورد تنظیم مجدد موتور بررسی کنید . برای مثال ، بسیاری از ماشین‌های لباس‌شویی به شما نیاز دارند که دستگاه را از برق جدا کنید ، آن را به داخل وصل کنید ، سپس در عرض ۱۲ ثانیه در سرپوش را بالا و پایین ببرید .

ماشین لباس‌شویی با آب پر می‌شود

بسیاری از صاحب‌خانه‌ها تجربه ناخوشایند برداشتن سرپوش ماشین لباس‌شویی را ندارند و تنها برای پیدا کردن لباس‌هایی که در یک وان شناور هستند پر از آب خاکستری تیره است . اگر به اندازه کافی ماشین را بگیرید , آب هنوز گرم و گرم است .

پمپ ماشین شما ممکن است با یک پارچه یا یک کالای دیگر مرتبط با شست‌وشو گرفته شود .

آب را با یک فنجان اندازه‌گیری آشپزخانه آزاد کنید و سپس دستگاه را از برق بکشید . پیچ‌های روی پانل جلویی را بردارید . ماشین را کج کنید و جلوی ماشین را روی آجر و یا آجر برای دسترسی آسان‌تر تکیه دهید . خانه پمپ شما ممکن است به راحتی قابل‌مشاهده باشد , و آن را ساده کنید تا ارزیابی کنید که آیا در پمپ انسداد دارید یا نه . در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اگر این طور است, از انبردست برای آرام کردن بنده‌ای پمپ استفاده کنید .

متناوبا , گرفتگی می‌تواند در لوله موجدار که به پمپ منتهی می‌شود , واقع شود . لوله . یک سطل یا سطل مجاور داشته باشید چون این تیوب با آب پر خواهد شد . آب را خالی کنید . اگر گرفتگی در شلنگ وجود داشته باشد , معمولا ً در انتهای لوله قرار می‌گیرد . از انبردست و یا از انبردست استفاده کنید

هماشین لباس‌شویی شما به شدت تکان می‌خورد

خیلی تکان می‌خورد , به خصوص در طول چرخه چرخشی , ممکن است به شدت تکان داده یا ارتعاش کند, اغلب آنقدر که ماشین پیاده‌روی می‌کند . ” این ممکن است اگر یک ماشین بازده بالا داشته باشید که دارای چرخه چرخشی سریع‌تر از ماشین‌های بارگیری بالا باشد .

ماشین شما ممکن است نیازمند دقت باشد . از یک سطح حباب برای ارزیابی سطح دستگاه از سمت چپ و جلو استفاده کنید . با برگرداندن پاهای ماشین به بالا و پایین , سطح ماشین را اصلاح کنید . اکثر ماشین‌های شستشو دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند .

با استفاده از ترکیب خشککن – خشککن , تسمه‌های اتصال ممکن است شل شوند و باعث لرزش شدید واحد شود . این می‌تواند یک وضعیت خطرناک باشد , چون خشککن ممکن است از واشر بیفتد . بندها را سفت کنید یا در صورت لزوم جایگزین کنید . پس باید سریعا برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود فکری بکنید.

واشر کلاسیک و راحت‌ترین علت یک واشر لباس‌های لرزان بار نامتوازن است . به طوری که آن‌ها در یک طرف جمع نمی‌شوند . اقلام بزرگ را به یک طرف دیگر به همان اندازه بزرگ حرکت دهید .

یک صفحه ضد ارتعاش را در نظر بگیرید . تست مستقل نشان داده‌است که توانایی‌هایی که سه اینچ ضخامت دارند یک کار عالی برای کشنده کردن لرزش و لرزش است . در حالی که ارزان نیست , این پد می‌توانند ابزار ارزشمندی برای کاهش گیربکس واشر به خانه شما باشند .

پارسوا سروریس ارائه درهنده انواع خدمات تعمیرات لوازم خانگی در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید