خدمات تعمیر لوازم خانگی

خدمات تعمیر ساید بای ساید

اختراع یخچال به سال هزار و هشتصد و سی و چهار میلادی بر می گردد که توسط یک مخترع امریکایی ساخته شده. تا قبل از اختراع یخچال مردم مواد غذایی خود را در چاله هایی از یخ نگهداری می کردند. پس از سال ها همه مردم از یخچال های تکی و فریزر بالا استفاده می کردند ، با پیشرفت تکنولوژی و رقابت بین سازندگان وسایل برقی خانگی یخچال های کنار در کنار یا همان side bye side به بازار آمدند .

این یخچال ها به دلیل به کار گیری از تکنولوژی بالا و حجم  و ظرفیت بیشتر و همچنین ظاهری بسیار مدرن تر و زیبا تر توانستند نظر اکثر مشتریان را به خود جلب کنند و بازار را به تسخیر خود در آورند.این دستگاه سرمایشی که از یک یخچال و فریزر جدا که از پهلو به هم چسبیده اند تشکیل شده هم ظرفیت نگهداری بالایی دارد، هم برای استفاده از هر قسمت نیازی به باز کردن درب هر دو قسمت نیست ، در این صورت انرژی سرمایشی کمتری نیز هدر می رود .

تعمیر ساید بای ساید

ضمنا ظاهر لوکس و زیبایی هم دارد .در حال حاضر تقریبا تمامی برند های سازنده یخچال فریزر موجود در بازار مدل های مختلفی از یخچال های ساید بای ساید را تولید می کنند و سود زیادی از این راه به دست می آورند.

خرید و استفاده از یخچال های ساید بای ساید مزیت هایی را داراست که در ذیل به آنها اشاره می کنیم:

مزیت های استفاده از یخچال ساید بای ساید:

1- موتور های کم مصرف اینورتور و لامپ های کم مصرف ال ای دی یکی از مزیت های مهم در این نوع یخچال ها می باشد .

2- دارا بودن فضاهای مجزا برای نگهداری مواد غذایی مانند سبزیجات و میوه جات که فرش بالانسر(fresh balancer)  نام دارد .

3- مجهز بودن به قسمت آب ریز و یخ ساز روی بدنه یا داخل فریزر که باعث می شود همیشه دسترسی به یخ و آب راحت باشد و برای استفاده از آب خنک و یخ به باز و بسته کردن درب یخچال نیازی نباشد .

4-یکی دیگر از مزیت های این دستگاه داشتن فیلتر های تسویه آب می باشد .

5-در این نوع یخچال ها از فیلتر های بسیار قوی از بین برنده بو ، باکتری و قارچ استفاده شده که به نگهداری طولانی تر مواد خوارکی داخل یخچال کمک بسیاری می کند .

6-در برخی از مدل های یخچال های ساید بای ساید از طراحی door in door  استفاده شده ، یعنی یک درب کوچک روی درب اصلی یخچال وجود دارد که مخزنی برای نگهداری نوشیدنی و مواد غذایی پر مصرف می باشد و دسترسی به انها همیشه به راحتی صورت می گیرد.

راه های استفاده صحیح از یخچال های ساید بای ساید:

برای نگهداری بهتر و طولانی تر از لوازم خانگی همیشه راه هایی در منزل وجود دارد ، در زیر به تعدادی از این روش ها که می تواند در سالم ماندن و طول عمر کاری یخچال های ساید بای ساید موثر است اشاره می کنیم:

 

1- قبل از اولین استفاده از یخچال ساید بای ساید باید آن را در جای مناسب و به طرز صحیح قرار داد .

2- هنگام جا به جایی و تمیز کاری سیم کابل برق را به آرامی از دو شاخه جدا کنید و مراقب باشید که کابل ان آسیب نبیند .

3-هنگامی که یخچال در حال کار کردن است دست خیس را به قسمت های سرد آن نزنید ، زیرا امکان دارد دستتان به آن نقاط بچسبد .

4-در هنگام تمیز کاری یخچال ان را از برق بکشید تا موجب برق گرفتگی نشوید .

5-وزنه های سنگین روی این یخچال ها قرار ندهید و از درب آن آویزان نشوید ، زیرا این کار ها باعث آسیب دیدگی آن می شود .

6-در صورت امکان دستگاه ساید بای ساید را از سیم برق خودش به پریز متصل نمایید زیرا استفاده از سیم رابط امکان دارد باعث بالا رفتن ولتاژ خروجی شده و باعث قطع برق شود .

 

7-این وسیله را در جایی قرار دهید که در صورت بروز حادثه بتوانید به راحتی و سریع آن را از برق خارج کنید .

8-از تراز بودن این یخچال ها و نلرزیدن آن حنما مطمئن باشید .

9-دمای محیط نصب این دستگاه نباید زیر پنج درجه سانتی گراد باشد ، در غیر این صورت در روند کار این وسیله تاثیر منفی می گذارد.

10-در صورت بروز آسیب دیدگی کابل برق باید حتما توسط سرویس کاران مجاز و مجرب یا کارخانه سازنده آن تعویض صورت بگیرد تا از بروز حوادث یا خسارات بیشتر جلو گیری شود.

تعمیر ساید بای ساید

11-اضافه کردن طول کابل می تواند خطر آتش سوزی را به همراه داشته باشد .

12-در صورت نا بلدی در باره وصل کردن سیم ارت از یک متخصص برق کار کمک بگیرید .

13-دستگاه ساید بای ساید را در مجاورت دستگاه های حرارت زا مثل گاز و شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید .

14- غذاهای داغ را داخل این دستگاه قرار ندهید زیرا بخار حاصل از آن موجب ایجاد برفک در این وسیله می شود .

15-از قرار دادن ورقه های نایلونی و پارچه ای روی قفسه ها  خود داری نمایید زیرا مانع جریان هوا می شوند .

16-در هنگام شروع این دستگاه می بایست 3 ساعت به صورت خالی کار کند تا برودت آن به میزان کافی برسد.

17-مراقب خاک گرفتگی بیش از حد فضای پشتی یخچال ساید خود باشید زیرا این مشکل در روند خارج کردن گرما از داخل یخچال جلوگیری می کند.

18-حتما برای اتصال این دستگاه به برق از ترانس (محافظ برق) استفاده نمایید ، زیرا نوسانات برق شهری می تواند به این دستگاه اسیب برساند .

19-در صورت تولید یخ رنگ دار ، استفاده از این دستگاه را متوقف و با سرویس کاران مجاز تماس حاصل نمایید .

20-فیلتر تسویه اب را هر سال دو مرتبه تعویض کنید .

21-نظافت داخل یخچال های ساید بای ساید و گند زدایی به عمر این دستگاه اضافه می نماید .

 

شرکت پارسوا سرویس با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران یخچال ساید بای ساید آماده ارائه خدمات تعمیر انواع مدلهای ساید بای ساید می باشد. جهت خرابی یخچال خود با ما در تماس باشید.

نماینده انحصاری شرکت نف و تعمیرگاه مرکزی شرکت نف- لوازم خانگی نف- تعمیر یخچال نف- تعمیر یخچال فریزر نف- تعمیر جاروبرقی نف- تعمیر گاز نف- تعمیر ماشین لباسشویی نف- تعمیر ماشین ظرفشویی نف

نماینده انحصاری شرکت آاگ– تعمیر ماشین لباسشویی آاگ- تعمیر یخچال آاگ- تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ- تعمیر جاروبرقس آاگ- تعمیر قهوه ساز آاگ- تعمیر لوازم خامگی آاگ

نماینده انحصاری کوپرزبوش- تعمیر ماشین لباسشویی کوپرزبوش- تعمیر یخچال کوپرزبوش- تعمیر گاز کوپرزبوش- تعمیر یخچال فریزرکوپرزبوش – تعمیر جاروبرقیکوپرزبوش- تعمیر ماشین ظرفشوییکوپرزبوش – تعمیر گازکوپرزبوش – تعمیر قهوه ساز کوپرزبوش

نمایندگی انحصاری باماتیک- تعمیر یخچال باماتیک- تعمیر گازباماتیک – تعمیر یخچال فریزرباماتیک- تعمیر جاروبرقیباماتیک- تعمیر ماشین ظرفشویی باماتیک- تعمیر گازباماتیک- تعمیر قهوه ساز باماتیک

نمایندگی انحصاری شرکت نف، نمایندگی انحصاری آاگ، نمایندگی انحصاری کوپرزبوش،نمایندگی انحصاری مایرباخ نمایندگی انحصاری میله، نمایندگی سامسونگ، نمایندگی ال جی، نمایندگی کنوود، نمایندگی جنرال الکتریک، نمایندگی دوو، نمایندگی پاناسونیک

نمایندگی انحصاری مایرباخ-تعمیر یخچالمایرباخ – تعمیر گازمایرباخ – تعمیر یخچال فریزرمایرباخ – تعمیر جاروبرقیمایرباخ- تعمیر ماشین ظرفشوییمایرباخ- تعمیر گازمایرباخ- تعمیر قهوه ساز مایرباخ

مطالب مرتبط

یک نظر در “خدمات تعمیر ساید بای ساید

  1. هانی گفت:

    در سایت nimaservice.ir نوشته برای جرمگیری ماشین ظرفشویی از سرکه استفاده نکنید .زیرا باعث خرابی دستگاه می شود.آیا این مطلب درست است.

دیدگاهتان را بنویسید